"Growth Spurt" in the March 4 edition incorrectly reported the year when Jack Abramoff stopped working at K&L Gates. It was 2000. In the same edition, "Don’t hate me because I’m beautiful," an opinion piece, misidentified the state high court that ruled against Melissa Nelson. It was the Iowa Supreme Court.